Mystical Dreams

Disclaimer

Annyeong fellas. I'm Nor Syasya Nasuha. The owner of this blog. Me,sweet11teen. Please behave yourself yah in this blog ! =D

Entries About Link Tuto

Some words for you

Don't forget to be my readers and my followers. I will follow you back. Nice to meet u all. Other things about me ? Just click 'About' beside the 'Ebtries' =D Saranghae ^6^

Sing A song for you

 

Credits

Editor: Asyaa Syasha
Owner: Syasya
Others:   
BF Yang Memutuskan Ku...
  
 
Hye ,tgh mlm p0n maseh buka blog...hahaha x pe,,it's small metter....Ckp pasal bf ni,dulu caca ada mmpunyai seorang teman lelaki tetapi die telah memutuskan hubungan kami,itu yg buat  caca sedih dan x bley lupe kn die...entah lh lelaki mmg mcm tuh tpi x pe caca akan ter0s tabah menghadapi dugaan yg ditakdirkn....
kay lh tu je yg caca nk smpaikn..
BYE!
JUMPE LAGI!!


Older Post | Newer Post