Mystical Dreams

Disclaimer

Annyeong fellas. I'm Nor Syasya Nasuha. The owner of this blog. Me,sweet11teen. Please behave yourself yah in this blog ! =D

Entries About Link Tuto

Some words for you

Don't forget to be my readers and my followers. I will follow you back. Nice to meet u all. Other things about me ? Just click 'About' beside the 'Ebtries' =D Saranghae ^6^

Sing A song for you

 

Credits

Editor: Asyaa Syasha
Owner: Syasya
Others:   
Aku gembira bila kwn aku gembira
Hye !!saya ada bende nak ckp,,sahabat saya nama die: Syaza Khairina and Nurul Safuraa telah couple pada ary khamis bersamaan 10 may 2012...Saya turut gembira kerana sahabat saya happy n ceria selalu...Tapi dieorg je couple dlm geng kiteorg yg single ialah:Nur Syasya Nasuha,Amirah Izzati,Nurul Shahirah and Nur Nadzatul Najwa.....0ppss lupe nak bg tau ada lg sahabat saya yg tgh couple nama die:Nur Izzati Mardhiah....Saya happy juga wlupun saya SINGLE.......Sahabat2 saya bahagia saya p0n bahagia.....Amirah n, shahirah n najwa p0n happy id0p SINGLE tanpa COUPLE....Saya nak knl kan BF sahabat saya:Syaza Khairina bersama Azzari Haikal,Nurul Safuraa bersama Muhammad Syamil Adam n Nur Izzati Mardhiah bersama Muhammad Fikri Aiman....Itu je lh yg saya nk kongsi kan.....bubye sume !!!!!











Older Post | Newer Post